1. Fråga: Ska jag betala fraktkostnader?
A: Fraktkostnader är omfattade av oss. Det enda vi behöver av er att skicka in din rapport inom 10 dagar efter mottagandet av föremålet.
2. F: Jag ansökte om samma prov med olika ID, och har valts på båda ID-erna, kan jag få flera prov?
A: Nej, medlemmar kan inte ta emot flera prover av samma testartiklar. Det är emot våra villkor att skapa flera konton för kostnadsfria testartiklar. Den som fångas gör det kommer att förbjudas från det kostnadsfria provprogrammet.
3. F: Kan jag behålla gratis provet när jag skickar in min recension?
A: Ja, förstås! Om du lyckades välja att ta emot vår kostnadsfria artikel, är den din efter att du har lämnat in en framgångsrik produktrevision.
4. Fråga: Kommer listan över vinnare att annonceras?
A: Ja, vi kommer att annonsera listan över vinnare i webbplatsens Test Center.
5. F: Vad ska jag göra om provorderns storlek eller adress är fel?
A: Om en order har genererats, vi kan inte ändra storlek eller adress för gratis provet. Dessa produkter är process och levereras snabbt. Var noga med att storleken och adressinformationen är korrekt innan du beställer.
6. Fråga: Jag har ansökt och blivit utvald att få ett gratis prov men jag tycker inte att artikeln är min stil och passar mig, kan jag byta till en annan artikel?
A: Tyvärr, när du har ansökt och valt att ta emot gratis provet, kan det inte ändras. Var vänlig och fråga en vän eller familjemedlem för att hjälpa dig att skriva din recension om du känner att stilen passar dem bättre.
7. F: Vad ska jag göra om provrapporten inte laddas upp?
Om du inte kan ladda upp testrapporten, kontrollera om den inlämnade länken är korrekt. Länken måste vara en länk till testprodukten du har fått. Bildstorleken är minst 500 * 680px. Om du fortfarande inte kan ladda upp den, ladda upp den information du vill ladda upp och skärmdumpen på sidan som visar att du inte lyckades ladda upp till vår e-postadress:
freetrial@shein.com , vi kommer att verifiera och hjälpa dig så snart som möjligt.
8. F: Efter att jag har ansökt om ett provprodukt, om jag tror att jag har gjort ett misstag eller om jag inte längre vill ha föremålet, kan jag avbryta och ansöka om något annat?
A: Nej, när du har ansökt om en provprodukt kommer du inte att kunna avbryta den och ansöka om något annat.