Etiketten "Snabbleverans" indikerar att varan kan levereras från ett lager i Europa. Om varan inte kan levereras från ett lager i Europa kommer den att skickas från ett lager utanför Europa. Observera att frakt från länder utanför Europa kan leda till förseningar.
Om du upptäckt att: 1) ditt paket inte har levererats inom den angivna tiden; 2) spårningsinformationen visar att paketet har levererats men att du inte har mottagit det; eller 3) ditt paket innehåller saknade/felaktiga varor eller andra logistikproblem, vänligen kontakta kundtjänst inom 45 dagar från betalningsdatumet så att ovannämnda problem kan åtgärdas. För frågor om produktgaranti, se
【Villkor & Regler】 för mer information.
* Klicka på knappen "Bekräfta leverans" inom 6 månader (från leveransdatum). Efter det blir knappen grå och kan inte användas för att få ytterligare poäng.
Hanteringsavgift (inklusive tullavgift, lager- och tullklareringsavgift) tillkommer för beställningar över 2074 kr.
I de flesta fall levereras paketet inom den beräknade ankomsttiden. Det faktiska leveransdatumet kan dock påverkas av flygarrangemang, väderförhållanden och andra externa faktorer. Se spårningsinformationen för det mest exakta leveransdatumet.
Att avbryta varor kan påverka din beställnings berättigande till fri frakt. Om din beställning efter avbokning inte längre uppfyller kriterierna för fri frakt kommer du att behöva betala tillämplig fraktavgift.