1. Introduktion till SHEIN-listan 
  SHEIN-listan är en rankningslista som beräknas utifrån den verkliga förbrukningsdatan för ett stort antal varor på plattformen. Genom den auktoritativa algoritmmodellen väljs de högkvalitativa och kostnadseffektiva produkterna i SHEIN-stationen ut, och den är engagerad att ge konsumenterna den mest trovärdiga konsumtionsguiden och minska kostnaderna för beslutsfattande. Gör shoppingvalen enklare. 
 2. SHEIN listdatapositionering 
  Verklig: Verklig förbrukningsdata för SHEINs massiva produkter 
  Rättvisa: Omfattande sortering av flerdimensionella algoritmmodeller, förkastande av budgivningsrankningar 
 3. Beskrivning av SHEIN-listans sorteringsregler 
  1. Bästsäljande lista: Omfattande beräkning baserad på varuförsäljning och försäljning, uppdaterad varje dag 
  2. Prislista: Omfattande beräkning baserad på produktrecensioner och försäljning, uppdaterad varje dag 
  3. Favoritlista: omfattande beräkning baserad på antalet favoriter och försäljning av produkter, uppdaterad varje dag 
  4. Trendlista: omfattande beräkning baserad på produktens försäljningstrend under de senaste 7-14 dagarna, uppdaterad varje dag 
  5. Ny produkt bästsäljande lista: omfattande beräkning baserad på ny produktförsäljning och försäljning och andra indikatorer, uppdaterad varje dag 
 4. Kompletterande instruktioner 
  F: Vilken är etikettdatakalibern på varje listtyp: 
 Toppade listan i följd i xx dagar: antalet dagar då den toppade listan baserat på de senaste 10 naturliga dagarna som statistisk period; 
 De tre xx dagarna på listan: antalet dagar som rankade de tre bästa på listan, med de senaste 10 naturliga dagarna som statistisk period; 
  F: Varför säljs de högst rankade produkterna på den bästsäljande listan mindre än de bottenrankade? 
 S: Alla typer av SHEIN-rankinglistor poängsätts och sorteras baserat på flera indikatorer, och försäljning är bara en av beräkningsindikatorerna; 
  F: Varför är listorna och rankningarna på samma produkt olika? 
 S: Det finns följande situationer när listan och rankningen för samma produkt är olika: 
 (1) Rankingdata uppdateras varje dag. Du kan se olika sidor under tidsperioden före och efter datauppdateringen när du tittar på den; 
 (2) Samma produkt kan finnas på olika typer av listor, och sorteringsreglerna i olika typer av listor kommer att vara olika. Kanske råkar produkten du ser finnas på flera olika typer av listor;